NL

Terug

  • Meer dan 20.000 producten op voorraad
  • Showroom Amersfoort
  • Producten uit eigen fabriek

FAQ Pagina Labelwise

 

___________________

    CONTACT

Ik wil graag samenwerken, hoe meld ik me aan?

Leuk dat je interesse hebt in een samenwerking, je kunt je aanmelden via deze link: https://www.labelwise.nl/account/register/. Dan beoordelen wij de aanmelding en komen wij binnen 1 werkdag contact met je op. 

Ik heb mijn factuur niet ontvangen, wat nu?

Wat vervelend om te horen dat je de factuur niet hebt ontvangen, deze kun je opvragen via: [email protected], dan sturen wij je graag de factuur toe.

 

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wat vervelend om te horen dat je een klacht hebt, graag ontvangen wij beeldmateriaal en de ordergegevens via de mail: [email protected] om je verder te kunnen helpen.

 

Hoe kan ik een klantaccount aanmaken?

Dit kan via onderstaande link, hier kun je jouw gegevens invullen. De aanvraag wordt intern behandeld en je ontvangt zo snel mogelijk bericht van ons. Labelwise account aanmaken

  

___________________ 

    BEZORGING & VERZENDING

Met welke vervoerder leveren jullie de pakketten? 

Wij proberen zoveel mogelijk van onze pakketten zelf uit te leveren met ons eigen vervoer. Mocht dit geen optie voor ons zijn, leveren wij met externe vervoerders als Wetra, PostNL of DHL uit.

 

Wat is de levertijd van producten op maat?

De gemiddelde levertijd van producten op maat bedraagt 6 tot 8 weken. Daadwerkelijke levertijd stemmen wij graag met je af. 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen boven het bedrag van €500,- ex. BTW worden franco geleverd. Op bestellingen onder het bedrag van €500,- ex. BTW betaalt u €50,- ex. BTW aan verzendkosten.

 

Is het mogelijk om een leverdatum te kiezen?

In de checkout kun je kiezen voor een gewenste leverweek of de levertijd 'zo snel mogelijk'. Mocht een gevraagde leverweek niet haalbaar zijn, nemen wij contact met je op.

 

___________________

    BETALING

Welke betalingsmethodes zijn er?

Je kan kiezen om te betalen met Mollie iDeal of per bankoverschrijving. Kies je voor bankoverschrijving dan ontvang je een factuur per mail. Na betaling van deze factuur kunnen de goederen verstuurd worden.

 

___________________

    BESTELLEN & GARANTIE

Ik wil een product bestellen, maar de levertijd is langer dan 8 weken.

Dit betekent dat het product in productie staat, wij hebben helaas nog geen leverdatum van het product. Zodra dit bekend is wordt dit vermeld bij het product. Je kunt ons altijd vragen om inzicht te geven in de productietijd, we helpen graag. 

 

Ik wil bestellen, maar ik heb een bepaald verzoek bij de bestelling, wat moet ik doen?

Voeg dit dan toe aan het opmerkingenveld bij het plaatsen van de bestelling. Dan houden wij hier rekening mee.

 

Is het mogelijk om telefonisch te bestellen?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Om fouten te voorkomen accepteren we alleen bestellingen per mail of via ons portaal. 

 

Hoe lang is de garantie op producten?

We bieden standaard 2 jaar volledige garantie op onze producten.

 

___________________

     SHOWROOM

Hebben jullie ook een showroom waar wij de producten kunnen bekijken? 

Dat kan in onze experience store in Amersfoort. Maak een afspraak met één van onze accountmanagers via: [email protected] 

 

Is het mogelijk om de producten gelijk mee te nemen vanuit de showroom?

Het is helaas niet mogelijk om producten vanuit de showroom gelijk mee te nemen aangezien er daar geen voorraad aanwezig is. Onze magazijnen zijn gelokaliseerd in Emmen.

 

Is het mogelijk om een retourverzending mee te nemen naar de showroom?

Het is niet mogelijk om jouw retourzending mee te nemen naar onze showroom, hiervoor is geen ruimte en dient geretourneerd te worden naar ons magazijn in Emmen.

Vergelijk producten Verwijder alle producten

You can compare a maximum of 3 products

Hide compare box